Wat We Kunnen Leren Van McDonalds – Een Kleine Update Over Klantwaarde

Vorige week schreef ik een artikel over McDonalds en hoe zij Kanban toepassen binnen hun restaurants. Toevallig zag ik vandaag op internet een bericht voorbij komen waarin gesproken werd over de nieuwe McDonalds app in Australie. Met deze app geeft McDonalds zijn klanten een inkijk in de voorgeschiedenis van de producten die uiteindelijk verwerkt worden tot de populaire hamburgers.

Het heeft misschien niet direct iets met Lean te maken maar geeft wel aan hoe McDonalds meer en meer waarde voor zijn klanten probeert te creeren, op steeds innovatievere en creatievere manieren.

Dus denk even niet perce lean, en kijk hoe McDonalds waarde voor haar Australische klanten creeert. En let ook even op dat mooie Australische accent ;)

Klantwaarde

Het belang van klantwaarde heb ik al eens besproken in een vorige post, die nog steeds goed gelezen wordt. Daarom heb ik besloten binnenkort meer aandacht te schenken aan dit onderwerp, omdat het voor veel organisaties toch een lastig punt blijkt te zijn.

Als je dus nog vragen hebt over dit onderwerp, maakt niet uit wat precies, stel ze dan gerust. Laat bijvoorbeeld een reactie achter of stuur een mailtje ;)

Geplaatst op by Rick Konings in Voice of the Customer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

15.118 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

HTML tags are not allowed.